تدابیر حفاظتی برای دسته های عزاداری در کراچی

کراچی: تلویزیون خصوصی ARY News در گزارش خود می گوید موکب اصلی 8 محرم ساعت 12 ظهر امروز از پارک نیشتر خارج می شود که با رسیدن به امام بارگاه ایرانیان از مسیرهای سنتی خود به پایان می رسد.

موکب اصلی هشتم محرم الحرام شهر قائد  ( کراچی ) امروز در طول روز از پارک نیشتر خارج می شود که قبل از آن سرویس تلفن همراه قطع شده است.

تلویزیون خصوصی ARY News در گزارش خود می گوید موکب اصلی 8 محرم ساعت 12 ظهر امروز از پارک نیشتر خارج می شود که با رسیدن به امام بارگاه ایرانیان از مسیرهای سنتی خود به پایان می رسد.

https://jang.com.pk/assets/uploads/updates/2021-08-18/972108_120324_updates.jpg

بر اساس این گزارش، تمهیدات بسیار فشرده ای برای امنیت مراسم پیش بینی شده است،  قطع شبکه موبایل در حفاظت معابر و حاشیه موکب اصلی در نظر گرفته شده است.

بر اساس این گزارش، تمهیدات بسیار سخت گیرانه ای برای امنیت موکب در نظر گرفته شده است، سرویس تلفن همراه در معابر و حاشیه موکب اصلی متوقف شده است. پلیس کراچی نیز طرح امنیتی مربوط به محرم را صادر کرده است.

سخنگوی پلیس کراچی گفت: پلیس 17 هزار و 947 افسر و پرسنل را برای امنیت محرم مستقر کرده است. در ایام محرم یک هزار و 49 موکب، 4 هزار و 664 مجلس برگزار می شود. 11 هزار و 628 مسئول در موکب ها و 4 هزار و 392 مسئول در مجالس انجام وظیفه می کنند.

سخنگوی پلیس کراچی گفت که یک هزار و 927 افسر و سرباز در حساس ترین مکان ها وظایف امنیتی را انجام خواهند داد.

منبع:                                                                                                                                                             

https://mmnews.tv/urdu/mobile-closure-before-8-muharram-procession/

کد خبر 20284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =